«صالح العاروری» یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت فلسطین (حماس) طی سخنان مهمی اظهار داشت که نبرد طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست.

طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین، صالح العاروری نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی سخنان مهمی با شروع عملیات طوفان الاقصی به‌دست رزمندگان مقاومت گفت که رزمندگان مقاومت در  نوار غزه عملیات گسترده‌ای را به‌منظور دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسرای فلسطینی آغاز کردند.

معاون دفتر سیاسی حماس افزود: نبرد طوفان الاقصی پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی است.

سخنان مهم یکی از رهبران برجسته حماس ؛ هدف از نبرد طوفان الاقصی چیست؟ | درخواست از همه کشورهای اسلامی و عربی

العاروری با بیان اینکه کرانه باختری در این نبرد حرف آخر را می‌زند و می‌تواند با تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری وارد درگیری شود، گفت: همه ما به‌ویژه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری باید به این نبرد وارد شویم.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست به نبرد طوفان الاقصی بپیوندند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز موفق شده‌اند وارد یکی از شهرک‌های اطراف غزه شوند و یک نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در اطراف غزه به‌اسارت خود درآورند.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که شمار کشته‌ها و زخمی‌ها زیاد است. رسانه‌های رژیم اسرائیل زخمی شدن ۱۵ نفر از صهیونیست‌ها را تأیید کرده‌اند.

گردان‌های القسام حماس امروز با اعلام این عملیات موفق شد وارد داخل اراضی اشغالی شود و دست به عملیات کم‌سابقه‌ای علیه اشغالگران بزند. فرمانده گردان‌های القسام طی سخنانی گفت: زمان آن رسیده است صهیونیست‌ها را «جارو کنیم» و از فلسطین بیرون بیندازیم.

کد خبر 794352
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    ماشاالله مقاومت خوشحالمون کردین الله اکبر
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 0
    این مقاومت از روز ابتدای اشغالگری و تاسیس اسرائیل تا امروز وجود داشته و ادامه خواهد یافت. این مقاومت از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک ارتقا یافته است. در طول سالیان متمادی اسرائیل تلاش نموده شعله مقاومت را خاموش نماید ولی نتوانسته است امروز که آتش فشان مقاومت به راه افتاده است چگونه اسرائیل و یا هر ابرقدرت دیگری میتواند آن را خاموش کند؟؟ بهترین گزینه برای اشغالگران پذیرش واقعیت و پذیرش شکست و پایان اشغالگری است. قطعا تا 1000 سال دیگر هم اشغالگری ادامه یابد اسرائیل هرگز به اهداف خود دست نخواهد یافت و این واقعیت حتمی و غیرقابل انکاری است.